Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Gyakori kérdések

 

Mikor kapom meg a csomagom?

Minden munkanap a délig beérkezett rendeléseket még aznap feldolgozzuk, így várhatóan már másnap kiszállításra is kerül, kivételes esetekben is maximum 2 nap a szállítás.

Ünnepi időszakban a megnövekedett csomagszámok esetén előfordulhat hosszabb szállítási idő.

Elakadtam a rendelés leadásánál, mit tegyek?

Keressen bennünket bizalommal a +36303692103-as vagy a +36205559111-es telefonszámon, bármely munkanap 8 és 17 óra között,  készséggel állunk rendelkezésére.

Hogyan kaphatok kupont?

Minden vásárlás után email-ben küldünk kupont ajándékba, amit a következő vásárlásnál tud felhasználni. Emellett érdemes feliratkozni a hírlevelünkre, mert ott is kedvezményekkel várunk Titeket vagy követni a Facebook oldalunkat.

Hol tudom beváltani a kapott kupont?

A kupont a weboldalon a Pénztárnál tudja beváltani. A kuponkód megadásához kell beírni az aktuális kuponkódot majd a beváltás gombra kattintani. Ezután már látható is lesz, hogy így mennyi kedvezményre jogosult. Minden kuponon szerepel annak felhasználási módja és érvényességi ideje.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség személyes átvételre a „Kapcsolat” fül alatt található címen, előre egyeztetett időpontban.

A futárnál tudok bankkártyával fizetni?

Igen.

Nem sikerült a Simple Pay-es fizetésem. Ilyenkor mi a teendő?

Keressen bennünket bizalommal a +36303692103-as vagy a +36205559111-es telefonszámon, bármely munkanap 8 és 17 óra között,  készséggel állunk rendelkezésére.

 

 

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén
Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén