GYIK
Gyakori kérdések
Mikor kapom meg a csomagom?
Minden munkanap a délig beérkezett rendeléseket még aznap feldolgozzuk, így várhatóan már másnap kiszállításra is kerül, kivételes esetekben is maximum 2 nap a szállítás.
Ünnepi időszakban a megnövekedett csomagszámok esetén előfordulhat hosszabb szállítási idő.
Elakadtam a rendelés leadásánál, mit tegyek?
Keressen bennünket bizalommal a +36303692103-as telefonszámon, bármely munkanap 8 és 12 óra között, készséggel állunk rendelkezésére.
Hogyan kaphatok kupont?
Minden vásárlás után email-ben küldünk kupont ajándékba, amit a következő vásárlásnál tud felhasználni. Emellett érdemes feliratkozni a hírlevelünkre, mert ott is kedvezményekkel várunk Titeket vagy követni a Facebook oldalunkat.
Hol tudom beváltani a kapott kupont?
A kupont a weboldalon a Pénztárnál tudja beváltani. A kuponkód megadásához kell beírni az aktuális kuponkódot majd a beváltás gombra kattintani. Ezután már látható is lesz, hogy így mennyi kedvezményre jogosult. Minden kuponon szerepel annak felhasználási módja és érvényességi ideje.
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, van lehetőség személyes átvételre a „Kapcsolat” fül alatt található címen, előre egyeztetett időpontban.
A futárnál tudok bankkártyával fizetni?
Igen.
Nem sikerült a Simple Pay-es fizetésem. Ilyenkor mi a teendő?
Keressen bennünket bizalommal a +36303692103-as telefonszámon, bármely munkanap 8 és 12 óra között, készséggel állunk rendelkezésére.